Loading...

اخبار

حذف چندتایی فالوورها در اینستاگرام

نوشته شده در : 2022/09/04 - 00:00
همگی ما مدت‌هاست که کاربر اینستاگرام هستیم و لازم به آموزش نیست که چگونه می‌توان فالوورها را به صورت یکی یکی از فهرست فالوورها حذف نمود.
حذف کردن فالوورها به صورت یکی یکی، به سادگی صورت می‌گیرد. اما در مواردی که تعداد زیادی از فالوورها را می‌خواهیم حذف کنیم، چه باید کرد؟ حذف کردن صدها فالوور به صورت تکی، زمان زیادی را می‌گیرد. حتی اگر چنین زمانی را هم در اختیار داشته‌باشیم، اینستاگرام، ما را به عنوان ربات تشخیص داده و جلوی حذف بیش از تعداد را می‌گیرد. راهکار حل این مشکل چیست؟ در این مطلب آموزشی با ما همراه باشید تا از ترفندهای حذف چندتایی فالوور، آگاه شوید. 

متاسفانه اینستاگرام بعد از چندین سال هنوز امکان حذف گروهی فالوورها را ندارد و برای انجام این کار، باید از اپلیکیشن‌های مخصوص این کار استفاده نمایید. تعداد اپلیکیشن‌هایی که این کار را انجام دهند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد زیرا گوگل و اپل دائما اقدام به حذف آنها از صفحه محصولات خود می‌نمایند. 

این اپلیکیشن‌ها به شرح زیر می‌باشند. 
اپلیکیشن Followes & Unfollowers Track
فالوور اینستاگرام
این اپلیکیشن در پلتفرم iOS اجرا می‌شود و علاوه حذف چندتایی فالوورها، روی حساب اینستاگرام شما تحلیل انجام داده و آمارهای مربوط به دنبال‌کنندگان و تعامل کاربران با صفحه شما را نشان می‌دهد. البته  برای استفاده  از برخی امکانات آن، باید حق اشتراک بپردازید. 

 Unfollow for instagram
فالوورهای اینستاگرام

این اپلیکیشن همان‌طور که از نامش پیداست، برای حذف گروهی فالوورها ایجاد شده‌است. با این اپلیکیشن، خواهید توانست فالوورهایی که شما را دنبال می‌کنند اما شما آنها را دنبال نمی‌کنید را حذف کنید. یکی دیگر از امکانات جالب این اپلیکیشن، امکان فالو کردن دنبال‌کنندگان کاربری دیگر است. 
+Unfollow for instagram 
فالوورهای اینستاگرام
این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل iOS اجرا می‌شود و به منظور پاک کردن فالوورهای فیک، ساخته شده‌است. از قابلیت‌های منحصر به فرد آن می‌توان به امکان پاک کردن کل فالوورهای اینستاگرام و همچنین انجام تحلیل‌های آماری روی تعداد دنبال‌کنندگان و همچنین نرخ رشد آنها اشاره کرد. 

Cleaner For Instagram Pro
فالوورهای اینستاگرام
این برنامه، اطلاعات آماری دقیق و جامعی را درباره پیج اینستاگرام شما در اختیارتان قرار می‌دهد و علاوه بر حذف دنبال‌کنندگان فیک، قابلیت‌ استخراج اطلاعات آماری مهم را هم دارد. با این اپلیکیشن به اطلاعاتی مانند تعداد دنبال‌کنندگان جدید و  آنفالوهای جدید، دست پیدا خواهید کرد. همچنین خواهید توانست پست‌هایتان را به صورت گروهی، حذف کنید. 
برای خواندن مطالب بیشتر پیرامون اینستاگرام، روی این لینک کلیک کنید. 
دسته : تکنولوژی آموزشی ترفند بازدید : 440
برچسب ها : اینستاگرام

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!